reklama

Šikovníci na cestách

Tento článok nebude ani povzbudivý, ani inšpirujúci a asi ani originálny. Ale napriek tomu bude.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 A vlastne to ani nie je článok, len taká minizbierka blbcov na cestách. Teda, našlo by sa ich aj viac, ale títo sú moji štyria "top".

 1. Hradný múr - nedostanete sa cez neho. I keď má auto s nepochybne vyšším výkonom, ako to vaše, ide relatívne pomaly. Chcete ho predbehnúť - pridá. A tak ho jednoducho predbehnúť nemôžete a zaradíte sa späť za neho. Vtedy spomalí...

 2. Svetlonos - takých, čo používajú diaľkové svetlá, ako jediný možný spôsob osvetlenia, je dosť. Ja som mala tú česť s jedným výnimočným exemplárom. Večer, tma, takmer prázdna diaľnica, ja v pravom pruhu. Dohonilo ma iné auto. Keď bolo tesne za mnou, zrazu blik - a svietili mu diaľkové svetlá. Predbiehať nechcel, stále šiel za mnou, nech som šla akokoľvek rýchlo alebo pomaly. Nádherný zážitok...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 3. Alladinov kámoš - urobí z obyčajného koberca koberec lietajúci. Stačí na to prívesný vozík naložený menšími kobercami, ktoré sú síce zrolované, ale nezviazané. K tomu dostatočná rýchlosť, mierny vetrík a cez predné sklo môžete namiesto cesty obdivovať kobercový vzor.

 4. Cúvajúca sanitka - doslova a do písmena. Neviem to inak nazvať. Znovu večer, tma ,diaľnica. Predomnou sanitka so zapnutým majákom. Šla som za ňou v úctivej vzdialenosti, pretože som si matne pamätala, že je to vozidlo s právom prednostnej jazdy (alebo tak nejako:-) ) a také sa vraj nepatrí predbiehať. Zrazu sa k majáku pridali červené brzdové svetlá a hneď po nich aj biele cúvacie... Vodič pravdepodobne zabudol odbočiť na výjazd z diaľnice. Druhá možnosť je tá, že zistil, že nemá v sanitke pacienta a nechcel ísť naprázdno.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 P.S.: Tak, a teraz som zvedavá, v koľkých podobných zbierkach som ja, jediná dokonalá :-).

Jana Siváková

Jana Siváková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som lev...a je to občas aj vidieť. A ešte tak trochu cvok...a aj to je občas vidieť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu