reklama

Ďakujem...

Ešte pred rokom by mi nenapadlo, že budem niekedy ďakovať za prácu. Nie za to, že nejakú mám, ale za to, že mám práve tú moju.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

 Od júna pracujem v detskom domove a som presvedčená, že je to (pre mňa) najlepšia práca na svete. Prečo, to sa mi zdá zbytočné písať, ale aspoň v skratke - stretávam sa so smutnými osudmi detí, ale mám možnosť tým deťom lásku dať a aj nejakú dostať. Že dávam, viem, že dostávam, dúfam. Naozaj som vďačná, že sa môžem toho zúčastňovať.

 Takže ďakujem:

 - deťom, že sú také, aké sú, i keď by som bola radšej, keby mohli byť v rodinách, 

 - mojej šéfke Ivke za to, že je správnou ženou na správnom mieste a že sa rozhodla prijať ma, i keď som jej svojou požiadavkou trošku skomplikovala život,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 - našej sociálnej pracovníčke Evke za to, že všade, kde sa objaví, je veselo,

 - mojim kolegyniam denným vychovávateľkám Majke, Evke a Lucke za to, že mi pomohli vždy, keď bolo treba (a bolo treba),

 - mojim kolegyniam nočným vychovávateľkám Lenke a Macke za to, že chodia do práce s úsmevom, aj keď je to takmer každú druhú noc,

 - našej gazdinke Helenke ze to, akým spôsobom sa o nás stará ( keď mi v nedeľu poobede oznámi, že mám nachystanú kávu, je to pre moje uši rajská hudba),

 - všetkým dohromady za to, akú atmosféru vytvárajú, ako im záleží na "našich" deťoch, za optimizmus, za to, že sa s nimi môžem rozprávať o čomkoľvek, že sa môžem s nimi zasmiať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Kočky mám vás rada!

Jana Siváková

Jana Siváková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som lev...a je to občas aj vidieť. A ešte tak trochu cvok...a aj to je občas vidieť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu